klindebert.blogg.se

Onsdagsvälgörenhet

Kategori: Allmänt

Tagit hand om min sjuke pappa och fixar hamburgare ! Köpte såklart till mig
Själv också hehe .. Gillar egentligen inte att äta snabbmat men tog inga pommes till i alla fall!
Vill också säga att jag har de bästa kompisarna någonsin,
Man kan se hur nöjd jag är över livet på bilderna också, vara strålar omkring mig! 😍😊 tack för att ni finns ❤️



Klockan fem blir det det dags för nya konfisar! cirka 20 stycken nyfikna 15 åringar som inte har en aning vad de gett sig in på .. Hehe, hopppas att vi ska vara snälla mot dem idag iaf .. 

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Åh Karin du e så fin, du gör mig alltid så himla glad! Älskar dig <3

    2013-09-25 | 19:18:13
  • Bullen säger:

    Åh världens bästa, utan tvekan! KÄRLEKAR DIG

    2013-09-26 | 19:55:03
    Bloggadress: http://abrondin.blogg.se

Kommentera inlägget här: