klindebert.blogg.se

Bögeri

Kategori: Allmänt

Det har inte gått att ladda upp från mobilen de senaste dagarna, Appen stängs ned och allt försvinner, blir så trött..

I fredags så fikade jag med anna, supermys, sedan på kvällen firade vi världens bästa Kajsa.. När de stack ut så gick jag och Anna en promenad och jag pratade ihjäl henne om mina problem.
 
 

När lördagen kom gick Annies bil till Ystad! När vi kom till johannas stuga så insåg vi hur hungriga vi var. In i bilen igen och sedan till donkan. När vi var mätta och belåtna åkte vi till Willys och handlade inför kvällen, Jag och Annie lagade världens godaste köttfärssås och sedan satt vi och snackade om allt från Körkort och Politik till det klassiska - sex och pojkar. Vi la oss rätt tidigt - besvikna över att Ystad Saltsjöbad inte hade bord till oss på söndagsmorgonen. När den dagen kom åkte vi dock till Ica och alla plcikade på sig vad det ville ha, vilket blev super! Sedan rullade bilen hem igen till limhamn.

Igårkväll fick jag inte mycket gjort. Var ute och övningskörde, vilket jag är varje dag nu för tiden.

Idag, måndag har det inte hänt ett dugg, men ska snart äta sedan spela piano, Wiho!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: