klindebert.blogg.se

Helgen sprang iväg !

Kategori: Allmänt

Grymt bra helg vilket gör att man glömmer annat.

I fredags hade jag inte så rolig kväll, men fick sällskap in på natten och långt in på nästa dag så det blev bra. 

Sedan var det dags för finaste Idas 25 årskalas. Åh hon är verkligen världens bästa. Som en väldigt nära storasyster. 




Därefter stack jag hem sedan var set bara att byta om och sticka till Lisas 18 årsfest. Sjukt rolig kväll med massa dans från min och Annas sida! ❤



Även lördags kväll slapp jag sova ensam, vilket är skönt för jag hatar att göra det.

Igår (söndag) åkte jag och mormor till hennes kompis och visade upp stor hem. Kul att göra di gamle nöjda också. 
Sedan jobbade jag snabbt och tänka sig , även denna kväll fick jag sällskap, dock inte hela natten 😔 .. 

Inte så kul att vakna upp imorse efter tre sena kvällar men då är de skönt med bästa kompisarna i skolan!❤ 

Nu har jag städat lite innan mamma och pappa kommer hem, ska ta en pn och sen laga natt till m och P ..

Klockan sju går startskottet för MFF - DIF, heja di blåe! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: